Levering, verzendkosten, etc.
Kosten:
De verzendkosten voor verse truffel bedragen € 17,50. Uw truffels worden hiervoor -supervers & rechtstsreeks vanuit Italië- gekoeld verzonden in een Isomo (EPS) doos met (herbruikbaar) koelelement. Dit garandeert de versheid en zorgt ervoor dat uw truffels u in optimale staat bereiken. Indien u vóór 11 uur bestelt heeft u de truffels meestal de volgende dag in huis!
Leveringstijden:
Voor onze verse truffel geldt: indien u op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag uw bestelling vóór 11 uur ´s-ochtends aan ons doorgeeft, kunnen wij in de meeste gevallen uw bestelling reeds de volgende dag laten bezorgen.
Klachten omtrent de kwaliteit van de bestelde truffels binnen 24 uur na aantoonbaar ontvangst van de bestelling, vergezeld van foto´s, indienen. Na deze termijn kunnen klachten niet meer in behandeling worden genomen. Indien uw klacht terecht wordt bevonden dan resitueren wij (naar rato) het betaalde bedrag of zorgen wij voor vervanging van de aangetaste truffel.
Het voorgaande geldt ook voor Witte Truffels waarin zich (binnen 24 uur na ontvangst) ongewenste gasten blijken op te houden.
Aangezien onze truffelproducten op bestelling worden geproduceerd dient u hierbij rekening te houden met een bezorgtijd van 10 dagen. Hiervan kan, in voorkomende gevallen en in overleg, eventueel worden afgeweken. Indien u een sample besteldt, is deze bezorgtijd korter.
Afleveradres:
Omdat het van groot belang is dat uw truffels tijdig worden bezorgd en niet te lang onderweg zijn, verdient het aanbeveling om een afleveradres in te voeren waarvan u zeker weet dat uw bestelling aldaar kan worden ontvangen.
Omdat wij onze truffels met TNT express vervoeren wordt uw bestelling niet automatisch bij buren aangeboden. Om dit toch mogelijk te maken dient u, bij uw bestelling, onder het kopje "opmerkingen" te vermelden dat uw bestelling (bijvoorbeeld) op een ander (dichtbij gelegen) adres mag worden afgegeven.
Nadat uw bestelling ten eerste male is aangeboden kunnen wij de kwaliteit niet langer garanderen. De gevolgen van het niet kunnen afleveren van uw bestelling komen daarmee voor uw rekening.
Betaling:
U kunt betalen door het totaal bedrag vooraf over te maken, via factuur (alleen voor terugkerende klanten) of electronisch via Ideal of Paypal. In het Ideal betaalscherm zult u bij begunstigde "Mollie BV" zien staan dit is onze Ideal-aanbieder.